#1 Movie Time: The Conjuring .

Am hotărât ca pe blogul meu să vă împărtăşesc şi filmele pe care le vizionez acasă sau la cinema.

După cum a-ţi citit şi în titlu, am vizionat filmul The Conjuring-Trăind printre demoni. E un film horror care mi-a plăcut destul de mult.

*Creat pe baza unui caz real, filmul ne prezintă povestea celebrului cuplu de investigatori ai fenomenelor paranormale din anii ’70, Ed şi Lorraine Warren, care se confruntă cu cea mai puternică forţă întunecată întâlnită de-a lungul carierei lor, în încercarea de a salva familia victimizată.
Acţiunea îi prezintă pe cei şapte membri ai familiei (părinţii şi ale lor cinci fete), ca noii proprietari ai unei case destul de vechi, dar încăpătoare, situată într-o zonă izolată din preajma unui lac. Odată cu prima noapte petrecută în noul cămin, evenimentele paranormale nu întârzie să apară, iar suspiciunea familiei se intensifică. Totul se desfăşoară destul de repede, iar în momentul în care şi părinţii sunt convinşi că nu sunt singuri în acea casă, aceştia apelează la cuplul Warren pentru a le investiga cazul. De aici, acţiunea devine tot mai palpitantă, lupta ducându-se propriu-zis între demoni şi investigatori.'
M-a speriat destul de mult acest film. Nu are rost să vă spun despre ce e vorba în film, aşa că v-am dat descierea filmului de pe un site.
Vă recomand acest film cu drag, doar dacă vă plac filmele horror, altfel vă ve-ţi speria destul de tare după părerera mea.
Recenziile la filme vor fi destul de rare deoarece nu prea am timp de vizionat, dedicându-mă aproape de-a intregul cititului.
Nota din partea mea este de 8,5 din 10.
Mă puteţi găsi pe următoarele site-uri desocializare:
Puteţi viziona trailer-ul filmului aici: https://www.youtube.com/watch?v=k10ETZ41q5o
Ne vedem cu o nouă postare duminica viitoare. Kisses!

Comentarii