#2 Liebster Award Tag

Acest tag presupune să spun 10 lucruri despre mine;după care să răspund la 10 întrebări.

1. Am un frate de 3 ani.

2. Nu prea îmi plac animalele. Le agreez in preajma mea, dar eu nu sunt o persoană responsabilă încât să pot avea grijă de un animal.

3. Ascult trap, pop(genuri de muzică)

4. Pasiunile mele sunt: in primul rând, lectura, gastronomia si fotografia

5. Pot spune că-mi place matematica, deşi o spun cu jumătate de gură.

6. Genul meu preferat de carte e fantastic.

7. Aş vrea să vizitez Franţa şi Anglia.

8. Culoarea mea preferată e negru, deşi nu e o culoare.

9. Îmi place foarte mult să mănânc preparate italieneşti, cum ar fi pizza, lasagna sau paste.

10. Sufăr de sindromul "cumpărării in exces de cărţi" care se poate trata cu puţină asistenţă pshihologică.

Acum a venit rândul întrebărilor:

a) Care sunt cele 5 cărţi preferate pe care le-ai citit?
În primul rând este volumul 1 din seria Cântec de gheaţă şi foc de Gorge R. R. Martin. I-am făcut şi o recenzie la această carte pe care o puteţi găsi mai jos pe blog. A doua carte este Zona Zero de Lavinia Călina căreia i-am făcut de asemenea o recenzie.  A treia carte este Al cincelea val de Rick Yancey care mi-a plăcut mult. A patra carte este Suge-o, Ramona! de Andrei Ciobanu, iar utima carte la care mă voi referi este După ce ne-am întâlnit de Anna Todd.

b) Ce parere ai despre Gillian Flynn?
Nu am citit nicio carte de această autoare, deci nu mă pot pronunţa.

c )Ce părere ai de o carte cadou de ziua ta sau preferi altceva în afară de cărţi?
Nu cred că mi-aş dori o carte de ziua mea, doar dacă acea persoană îi cunoaşte gusturile în privinţa lecturii. Dacă nu, atunci mai bine îmi dă nişte bani pentru a-mi lua singur cartea pe care o doresc.

d) Semne de carte sau îndoitul paginilor?
Semne de carte. Nu că aş fi disperat cumva să nu văd un colţ îndoit la vreo pagină, dar eu aşa m-am obişnuit.

e )Îţi place să împrumuţi cărţi de la bibleotecă?
Am împrumutat cărţi doar in clasele primare, dar acum nu am mai împrumutat nimic. Oricum am destule cărţi în bibleoteca personală necitite. Totuşi, pe parcursul anului şcolar viitor voi dorii să împrumut nişte cărţi scrise de profesorul meu de istorie. Intenţionez să vizitez Bibleoteca Judeţeană Timiş pentru a vedea ce cărţi sunt pe acolo, iar dacă îmi plac, poate voi împrumuta câteva.

f) Hainele sau cărţile? Pe ce dai mai des banii?
Chiar nu ştiu ce să răspund la întrebarea asta :)). Deşi nu am mai cumpărat o carte de vreo 2 luni cred (aplauze), aş investi bani în haine totuşi.

g) Care e cea mai urâtă copertă de carte pe care o ai în bibleotecă?
Deţin volumul 1 din Academia Vampirilor de Richelle Mead, iar coperta ei e destul de penibilă.

h) Cui ai vrea să-i iei un interviu?
Cred că Laviniei Călina, autoarea mea preferată.

i) Îţi place să dai comandă de carţi online sau din librării?
Mai bine online, dar mai cumpăr şi din librării sau anticariate.

j) De ce citeşti?
Citesc pentru că îmi place, mă relaxează şi nu numai. Mă face să intru într-un univers doar al meu, cu personajele mele, cu împrejurimile mele. Pot să-mi imaginez orice, cum vreau eu.

Cam atât a fost şi cu acest tag. Urmăriţi-mă pe următoarele site-uri de socializare
Ask.fm :http://ask.fm/SRaul_00
Instagram: https://www.instagram.com/raul_stoyca/?hl=ro
Goodreads https://www.goodreads.com/user/show/58155444-stoicaraul09
E-mail raulstoica09@yahoo.com
Snapchat: sraul00

BYE!

Comentarii