#2 Recenzie Suge-o,Ramona!

   Am revenit! După ceva vreme ,am revenit cu o nouă recenzie!
 
   De data aceasta am decis să vorbim despre cartea Suge-o,Ramona! de Andrei Ciobanu.

   Am râs destul la această carte, prin urmare i-am dat 5 steluţe din 5 pe Goodreads. Mi-a plăcut că scenele erotice nu sunt foarte scârboase, gen foarte foarte detaliate şi siropoase cum sunt in Fifty Shades of Grey..Ce am apreciat foarte mult la această carte este faptul că la unele capitole, Andrei îţi recomandă o melodie pe care să o asculţi. Melodiile sunt foarte bine alese, te fac să ai senzaţia că eşti chiar acolo in naraţiune, resimnţind lucrurile pe care le-a simnţit şi Andrei.

   Stilul este unul uşor, se citeşte repede, chiar repejor. Simnţul umorului al autorului este dezvoltat, vei vedea citind cartea.

   Din punctul meu de vedere, recomand cartea doar dacă ai peste 14 ani , inclusiv sau cu acordul părinţilor, Nu e chiar aşa de erotică cum am spus mai sus, dar e mai bine să ştii mai întâi lucrurile care se vorbesc in cartea asta.

   Nu am nici o obiecţie la această carte. Am auzit că v-a apărea filmul in 2017, dar şi partea a doua a cărţii.

   Eu unul nu cred că a doua parte va fi atât de bună ca asta, dar măcar că se va ridica la un nivel destul de modest, sper.

   Filmul, de abia aştept să-l văd. Sunt super încântat că va apărea şi un film după carte!

   Aş vrea să-mi spune-ţi ce citiţi voi acum. Eu am avut o problemă în ceea ce priveşte cititul, în sensul că nu aveam nici un chef să deschid o carte. Însă, acum mi-am revenit şi mă voi apuca de lecturile obligatorii pentru şcoală. Cartea pe care o voi citi curând este Maitreyi de Mircea Eliade, căruia posibil să-i fac o recenzie.

   Mă puteţi urmări pe:
ASK:http://ask.fm/SRaul_00
Snapchat: sraul00
Goodreads:https://www.goodreads.com/user/show/58155444-stoicaraul09
Instagram:https://www.instagram.com/raul_stoyca/?hl=ro

Bye!

Comentarii