#3 Tag Lumea Cărţilor

1.Ai intalnit in vreo carte un personaj atat de enervant,dar pe care nu poti sa nu-l iubesti?

Da, Jeoffrey din Cântec de gheţă şi foc de George R.R. Martin. e atât de antipatic personajul axcela.

2.De unde vine dragostea pentru citit?

Eu citesc de prin vara anului 2015. Pur şi simplu, am hotărât să citesc multe cărţi la viaţa mea, şi se pare că nu m-am lăsat şi nici nu mă voi lăsa.

3.Alege o carte.Daca ai fi fost autorul acesteia,ai fi schimbat ceva la ea?

Insurgent de Veronica Roth. Aş face într-un fel cartea să se ridice la nivelul cărţii Divergent. 

4.Carui autor ai vrea sa ii iei un interviu?Si cam ce l-ai intreba?

Aş dori să-i i-au un interviu Laviniei Călina. Deşi am citit doar o carte de-a sa, m-a cucerit total. Aş intreba-o tehnici de scriere, cum i-au venit ideile acestea geniale de cărţi etc.

5.Ce parere ai despre finalurile fericite?

Ce părere pot avea edecât una bună? Vreau saâă citesc şi una cu final trist totuşi.

6.Crezi ca exista o carte care sa ii multumeasca pe toti?

NU. Nu cred că există aşa ceva, nu există un gen căruia să-i placă tuturor.

7.Spune un autor foarte cunoscut dar de la care nu ai citit inca nici o carte,dar vrei sa o faci?

John Green. Nu am citit nicio carte de-a sa, doar am răsfoit una pentru a-i vedea stilul care îmi place.

8.Atribuie-i fiecarui anotimp cel putin o carte.

Este o serie a lui Cathy Cassidy Clubul Iubitoarelor de ciocolată. Sunt traduse doar 3 volume la noi, eu le atribui verii fiindcă sunt o lectură uşoară.

Miss Peregrine de Ransom Riggs o atribui toamnei fiindcă, deşi nu am citit-o, cred că e o lectură aşa mai dark puţin, numai bună pentru toamnă

Fulgi de iubire de John Green şi mai 2 autori pe care nu-i voi menţiona, o atribui iernii. Doar sunt povesti de Crăciun, nu?

Primăvara cred că merge absolut orice.

9.Spune 5 carti din literatura clasica care trebuie citite de toata lumea.

Nu prea am citit literatură clasică, dar singura de care pot spune ceva e Baltagul de Sadoveanu.

10.Cam cat timp acorzi cititului?

Depinde de zi. Într-o zi pot citi 100 de pagini, iar în alta hiar deloc.

11.Care este cea mai proasta ecranizare dupa o carte pe care ai vazut-o?

Nu pot spune că am văyut multe ecranizări, dar mie mi se pare prostesc ce au făcut cu ecranizarea cărţii Experiment de Veronica Roth 

12.Ce te-ar face sa renunti la lecturarea unei carti?

Dacă văd că nu-mi place acea carte, nu mai cintinui să o citesc. Nu-mi place să citesc ceva de care nu am niciun interes.

Cam atât şi cu acest tag, BYE!

ASK.FM  http://ask.fm/SRaul_00
Instagram https://www.instagram.com/raul_stoyca/?hl=ro
Snap: sraul00
Mail : raulstoioca09@yahoo.com
Goodreads: https://www.goodreads.com/user/show/58155444-stoicaraul09

Comentarii