Autumn Tag #4

Bună! Azi v-am pregătit un tag.

1.Ce îți place cel mai mult la anotimpul toamna?
Sincer, nu-mi prea place mai nimic la toamnă, în afară de peisajele pline de culori, de copacii care au frunzele de niște nuanțe foarte drăguțe.

2.Ce cărți din bibleoteca ta îți amintesc de începerea şcolii?
Harry Potter deoarece în fiecare carte acțiunea cuprinde și anul școlar de la Hogwarts.

3.Aruncă o privire în bibleotecă şi alege o carte care are pe copertă ceva ce-ţi aduce aminte de toamnă.
Volumul 3 din Narnia, noua ediție fiindcă are o copertă de culoarea ruginii, la fel ca frunzele copacilor.

4.Un roman misterios, care să țină de cald în zilele friguroase.
Miss Peregrine de Ransom Riggs. Acum citesc cartea asta, mai multe veți afla in wrap up.

5. Un film vizionat această toamnă?
The Hunger Games . Este singurul film pe care l-am văzut toamna asta, a doua oară. Nu prea mă uit la filme :).

6. Dintre cărțile care urmează să apară în decursul acestui anotimp, care te interesează cel mai mult?
Nu știu nimic despre lansările de cărți, nu cred că le-aş putea ține evidența.

7.Numește un film care va apărea in cinematografe in această toamnă și pe care îl așteptai de mult timp.
Cred că ecranizarea de la Miss Peregrine. Mi s-a spus o grămadă despre această carte, și am fost curios să văd cum e filmul. Sigur ca îl voi vedea după ce voi termina cartea, și voi reveni cu o părere.

8.Pune o poză cu 3 cărți pe care vrei să le citești in această toamnă.


Acum mă găsiți si pe Facebook: Chocolatebooks 

Comentarii