Recenzie | Miss Peregrine de Ransom Riggs

Bună din nou și bine v-am găsit!
Chiar ieri am terminat cartea, și m-am hotărât să v-o arăt și vouă.

Povestea este una destul de simplă. Jacob, un copil de 16 ani, are un bunic care încă de mic îi spune povești reale, dar el nu îl crede, considerându-l nebun. Într-o zi, bunicul este găsit mort de către nepotul său, căruia îi spune, în ultimile clipe de viață, să meargă pe o insulă la "pasărea" care va avea grijă de el și care îi va explica tot.
Jacob pleacă împreună cu tatăl său pe insulă, descoperind locul unde trăiesc copii deosebiți, dar pentru a afla mai multe, trebuie să citiți cartea.

Mi-a plăcut cartea, nu zic că nu. I-am dat 4 steluțe din 5 pe Goodreads. Posibil să fi avut așteptări mai mari de la ea, de nu i-am dat 5 steluțe.

Nu am avut nici un lucru care nu mi-a plăcut. Totul a fost OK, este scrisă puțin cam lent din punctul meu de vedere. Dacă era mai alertă puțin, mă ținea și mai mult în priză.

Este o primă carte dintr-o serie, cu același nume. Deocamdată, nu voi continua seria, poate în viitor o voi face.

S-a făcut și un film după primul volum. Am încercat să mă uit la el aseară, dar eram plictisit, știind ce se întâmplă deja. Nu pot să mă uit la un film după ce am citit cartea. Mă plictisesc groaznic.

Din câte am apucat să văd, in film sunt câteva diferențe, cel puțin în prima jumătate pe care am apucat să o văd. Nu vă spun care, voi da spoilere și nu doresc asta.

În unele pasaje ale cărții, sunt câteva scene horror sau mai degrabă mai înfricoșătoare puțin. Personajele negative îți dau fiori când sunt pomenite sau descrise.

Lucrul care dă un plus acestei serii este atenția la detalii a autorului și a editurii Art care are toate laudele din partea mea pentru această carte, respectiv serie.




Uitați-vă numai cât de frumoasă este coperta din interiorul cărții. Eu chiar am rămas plăcut impresionat de ea. La câteva  pagini sunt atașate poze care te fac să conturezi mai bine personajele 

Vă recomand această carte dacă vreți ceva mai înfricoșător, este foarte bună și pentru Halloween, deși a trecut sărbătoarea. 

Comentarii