Seria Labirintul de James Dashner | Recenzie

Bună din nou si bine v-am regăsit! După cum puteți vedea și din titlu, astăzi vă voi vorbi despre seria Labirintul de James Dashner.

Am citit seria acum câteva luni, și mi-a plăcut destul de mult. Voi face și o oarecare comparație cu cele două filme apărute corespondent primelor două carti..

Labirintul: Evadarea - Comparație film-carte:

Mi-a plăcut foarte mult cartea, dar nici filmul nu este rău.

Conținut:

Un baiat pe nume Thomas a ajuns într-un loc numit Poiana, unde erau aproximativ 50 de băieți. Aceștia sunt blocați într-un Labirint. Cei care erau alergători, au cutreierat tot Labirintul pentru a găsi o cale de a ieși. După Thomas, mai sosește o fată, pe nume Theresa. Toți sunt surprinși de faptul că a sosit o fată în poiană,  fiind prima persoană de sex feminin. Cu ajutorul lui Thomas, aceștia găsesc calea de ieșire din Labirint, luptând cu Dureroşii, niște creaturi care îi împiedică noaptea să circule prin Labirint.

Părerea mea:

Este o carte care te ține în suspans, nu numai prima carte, ci toată seria. Are in jur de 300 de pagini, se citește ușor, pot spune că-mi place stilul autorului. Descrierile sunt ample, deși nu foarte plictisitoare. Tensiunea, suspansul te țin în priză. Câteva scene horror sunt prezente, dar nu foarte multe

Filmul:

Este o ecranizare bună, deși nu sunt deloc pretențios la un film. A apărut in 2014. Nu am văzut diferențe, cel mai probabil foarte mici, oricum nu-mi mai prea amintesc fiindcă a trecut destul de mult timp.

Labirintul: Încercările focului 

Conținut:

Seria continuă cu volumul 2, după ce au evadat din Labirint, Theresa șiThomas continuă aventura pentru a descoperi niște lucruri ascunse și bizare. Creatorii Labirintul i-au supus la niște teste, numite Încercările Focului. O boală domină peste lumea post-apocaliptică, numită Arșița. Oare vor reuși să-i reziste Arșiței? Citiți cartea pentru a afla!

Părerea mea:

A doua carte din serie, din punctul meu mai bună. Este plină de scene care după ce le citești iți lăsa un sentiment ciudat. Se citește si acessta repede și are in jur de 300 de pagini.

Carte vs film:

Este groaznic filmul. Nu se comparăin niciun caz cu cartea. Sunt tăiate multe scene care din punctul meu de vedere trebuiau incluse in film. In schimb, au fost adăugate unele scene care in carte nici nu există.

Labirintul: Tratament Letal

Conținut:

Ei bine, aflăm și deznodământul acestei serii. Thomas, după încercări, este nevoit
să găsească antidotul pentru Arșiță? Oare va reuși? cum?

Părerea mea:

Încă o dată, e o serie post-apocaliptică foarte tare, mai ales deznodământul, care e șocant.

Din păcate, aceasta carte n-are film, dar se va face cât de curând, zic eu.

Hai că ne-am lungit cam mult, dar de final aș vrea sa precizez programul de postat:

Miercuri și Vineri, iar uneori o postare specială, un extra, Duminica.

Sper că veți citi si voi această serie, iar dacă ați citit-o deja, spuneți-mi și mie cum vi s-a părut. Dar pe lângă asta, să-mi spuneți ce cărți ați mai citit și mi le recomandați!

Kisses!

Comentarii