The Circus book tag + anunț

Hello! Astăzi v-am pregătit un book tag, fiindcă n-am mai făcut unul de mult timp. Acesta este creat de niste booktube-eri romani, si anume: Andra Dom, Devoratoarea de cărți (Anda), Books are friends (Mălina) și Wanna Du (Oana). Daca sunteți interesați să vedeți ce recomandări primiți de la ele in materie de citit și nu numai, intrați pe canalele lor de YouTube.

1.Prezentatorul. O carte ce ți-a sărit în ochi din prima.

Pentru această cerință am ales Ultima Vrăjitoare din Transilvania de Anna Vary aka Cristina Neveromschi. Am văzut cartea în Cărtureşti și mi-a atras privirea, poate intr-o zi cu soare voi pune mâna pe ea.

2.Clovnul. O carte la care ai râs nonstop.

Suge-o,Ramona! de Andrei Ciobanu. Am râs foarte mult la această carte, mie mi-a plăcut foarte mult. Puteți vedea recenzia mai jos pe blog.

3.Acrobatul. O carte la care ți-ai ținut respirația de la început până la sfârșit.

Ultimul Avanpost de Lavinia Călina.  Este o carte foarte faină. Mie mi-a plăcut la nebunie. I-am făcut și o recenzie pe blog, uitați-vă dacă doriți să aflați mai multe.

4.Elefantul. O carte ce te-a înspăimântat de mărimea ei. 

Iuresul Săbiilor, al 3 lea volum din seria Cântec de gheaţă şi foc de George R.R.Martin. Cartea are 1200 de pagini +-, noroc că ediția paperback de la Nemira e împărțită in 2 părți, altfel era o carte gigantică. Mai multe veți afla in wrap-up-ul din lunile care au trecut, dar și din recenzia pe care o voi face când voi termina cartea.

5.Leul. O carte ce te-a băgat în sperieți.

Nu am citit cărți horror, doar Misery de Stephen King care nu am terminat-o. Au fost câteva scene în care erau imagini mai "înfricoșătoare", dar numai câteva, nu cine știe ce.

6.Contorsionista. O carte cu multe răsturnări de situație.

Jocurile Foamei de Suzanne Collins. Cartea are multe răsturnări, ceea ce m-a ținut in priză. Când voi citi și ultimul volum, voi face o recenzie completă a seriei.

7. Iluzionistul. O carte ce nu este ceea ce părea a fi.

Octopussy de Cristina Boncea. Nu am terminat această carte, vă voi spune mai multe în recenzia cărții pe care o voi pune cât de curând. Chiar nu mă așteptam la așa ceva de la Cristina. Wow!( mai am 40 de pagini, oricum nu poate să-mi schimbe părerea decât într-una mai bună)

8. Jongleorul. O carte ce s-a jucat cu sentimentele tale.

Harry Potter și Prințul Semipur de J.K. Rowling. Nici nu știam ce să fac, să râd sau să plâng la cartea asta. Am, citit-o in octombrie cred, la sfârșitul anului voi pune wrap-up-ul lunilor in care n-am făcut un articol de genul.

9.Fochiştii. O carte ce te-a ținut pe jar.

Cântec de gheaţă şi foc de George R.R.Martin, Încleștarea Regilor. Oricum, toate cărțile sale aparent mă țin pe jar. Este atât de antrenantă, deși acțiunea se desfășoară într-un mod lent, în cazul meu m-a ținut în priză.

Și ultima cerință:
10. Dresorul. O carte ce te-a învățat ceva.

Ingeri și Demoni de Dan Brown. Mi-a plăcut la această carte faptul că are termeni ai conspirației și alții, din care ai ce învăța.

Dau acest tag mai departe Biancăi de la Parfumulcartilor.blogspot.ro și Alexandrei se la Pierduți în literatură. Dacă nu ați făcut acest tag, considerați-vă tăguiți de mine.

Și asta a fost, nu uitați până viitoare să citiți cât de mult puteți, apoi să-mi spuneți ce mai lecturați!

Comentariul din penultimul articol:



Întrebare: Ce ați vrea de la mine? Ce propuneri aveți pentru postatul și conținutul acestui blog? 

ANUNȚ: Programul de postat se va schimba de astăzi. După cum vedeți, am pus acest tag luni, iar eu postez doar miercuri si vineri. M-am hotărât să postez de 3 ori pe săptămână, poate chiar de 4 ori uneori. A patra oară când voi posta într-o săptămână va fi sâmbăta, un bonus special. 

Comentarii