Ultimul Avanpost de Lavinia Călina | Recenzie

Astăzi am am să vă vorbesc despre cartea Ultimul Avanpost de Lavinia Călina.


Cartea prezintă România după al treilea Război Mondial, devenind Regatul Unit al Țărilor Române. Diane, protagonista, este promisă măritişului lui Alex, prințul regatului. Alex se comporta urât uneori în preajma Dianei, dar aceasta se obișnuise cu acest comportament. Poporul crede că intre ei este o relație frumoasă se dragoste, dar nu e așa. Totul de schimbă în momentul în care, Diane are un nou gardian, destul de suspect. Acesta o răpeșt, deoarece ea ascunde niște puteri uimitoare. Pentru a afla care sunt puterile fetei și alte secrete de-ale sale și nu numai, trebuie să citiți cartea!

Ce mi-a plăcut:
A fost totul perfect. Am terminat-o în 3-4 zile. A fost o lectură foarte antrenantă, cu multe răsturnări de situație care te uimesc din cale afară. Nu te vei aștepta la ce se va întâmpla in continuare, odată ce ai începi cartea. Lavinia are un stil alert, dar și contemporan. Nu am simțit nicio diferența în ceea ce privește stilul față de cei din străinătate, e impecabil. 

Ce nu mi-a plăcut :
Am sesizat destul de multe greșeli de tipografie, nu le-am însemnat din păcate pentru a o atenționa pe autoare, deși trebuia să o fac. Mi-a plăcut atât de mult acțiunea și stilul, încât am trecut cu vederea greșelile editoriale. 

Cărți scrise de același autor:
▪ Volumul 2 din Ultimul Avanpost: Vânătoarea. Îl am în bibliotecă, o voi citi probabil la anul, deși mi-a plăcut foarte mult cartea, nu prea merge să citesc amândouă volume una după alta. 

▪ Încă o carte pe care am citit-o de Lavinia și care mi-a plăcut foarte mult este Zona Zero. I-am făcut o recenzie pe blog, o puteți găsi mai jos. 

▪ O altă serie, și ultima, este Copii Întunericului. Am primul volum, am să revin cu o părere când îl voi citi.

Rating: ☆☆☆☆☆ 

Editura : Herg Benet

Număr de pagini: 317

Vă recomand cartea aceasta deoarece este scrisă în primul rând de un autor român, în al doilea rând abordează un subiect unic și în al treilea rând romanele Laviniei Călina te prind din prima pagină,  fără să-ți dea drumul până nu termini cartea. 

Comentarii