Bookfest Timișoara

Fost-am azi la Bookfest, care apropo pentru cei din Timișoara se ține la Centrul regional de Afaceri, vis-a-vis de Sala Olimpia, iar intrarea e liberă.


Sunt multe edituri, mai puțin Herg Benet și Litera. Bine, probabil lipsesc și altele dar eu astea două îmi doream să fi fost acolo.

Au fost reduceri destul de mari. Puteai găsi:

Seria Percy Jackson și Olimpienii - 25 lei pentru fiecare volum

Harry Potter și Copilul Blestemat - 33 lei

Animale fantastice și unde le poți găsi - 33 lei

Volumele Harry Potter traduse (cele 3) - 25 lei/volum

Furia rosie - 28 lei

Fata din Tren - 27 lei

După ce ne-am întâlnit -32 lei 

După ce ne-am certat - 39 lei 

După ce ne-am îndrăgostit - 41 lei

Absolut tot - 25 lei

Şi soarele e o stea - 25 lei 

Bookfest-ul are loc in perioada 6-9 aprilie 2017. Trebuie să mergeți dacă sunteți din Timișoara!

Comentarii