Surâsuri Aldine de Andrei Cioată | Recenzie


Recenzie - Surâsuri Aldine 

"când iți cuprind osul in palmă / atunci, abia atunci, / îmi dau seama cît de mic sunt / cât de mort, / cât de pământ. / și cînd iți miros pielea cu parfum de vis, / atunci, abia atunci, / îmi dau seama cât de frumos miroase viața, / cât de aproape este clipa, / când ceru-și va-ntinde aripa [...]"
       
Descriere:

Poezia devine abia atunci cand ne dam seama ca noi, in aceasta lume, nu posedam nimic. Poate aceasta carte este tocmai dovada ca nimic nu-mi apartine mie. Nici macar identitatea. Nici macar corpul. Nici macar destinul. Alegerile. Nu-s ale mele. Is in incercarea de a cauta ale cui sunt aceste lucruri, aceste stari si dorinte. Dupa cum o poezie spune: eu sunt strainul. Strainul care-si cauta identitatea. Misiunea poeziei mele este de a cauta realitatea imbacsita intre cuvintele noastre a caror putere inca nu o cunoastem. Port poezia in mine insumi, altfel n-as cunoaste-o si n-as putea sa o creez.                
Unii vor sa traiasca. Mie imi ajunge doar sa scriu.

Părerea mea:

Poezia lui Andrei e foarte specială. E unică, plină de figuri de stil și de originalitate încât vrei mai mult și mai mult să continui să citești cele 80 de pagini pe care sunt așternute poeziile.

Teoretic sunt doar niște cuvinte așternute pe hârtie, însă în sufletul meu au izbucnit o grămadă de emoții, unele mai intense, altele mai puțin. Trăirile sunt unice. N-am mai simțit aceleași lucruri pentru că n-am mai citit asemenea poezii scrise cu atât de multă dragoste și pasiune.

Pasiunea sa se observă de la o poștă, cea pentru scris. Cuvintele sale te introduc într-o stare de euforie, zici că am băut 5 Strongbow-uri, așa m-am simțit după ce am terminat de citit poeziile. Am început să mă gândesc ce este iubirea adevărată, până la urmă nimeni nu mai ține cont de frumusețea interioară, ci numai cea exterioară contează. Poezia sa mi-a arătat cât de mult poate iubi o persoană, cât de multe poate face o persoană pentru persoana iubită. orice.

După o stare de beție de la numai câteva poezii scrise pe lemn și câteva lacrimi dulci-acrișoare ce au curs pe obrazul meu în timp ce dădeam ultima pagină a volumul de poezii, mi-am dat seama că iubesc. te iubesc

Recomand acest volum de poezii pentru toți îndrăgostiții, pentru cine vrea o porție din elixirul dragostei, ascuns printre așchiile albe de lemn. Sau pur și simplu, pentru cei care vor să se îndrăgostească.

Puteți cumpăra volumul de poezii cu un mesaj autorului pe instagram: aici sau de aici

De asemenea, am primit un autograf de la autor:


Notă:














Comentarii

  1. Am citit de la Andrei "Toate sfârșiturile sunt la fel" și am încredere că scrie frumos, însă nu știu dacă o să încerc și volumul de poezii. Nu mă atrag deloc poeziile, pur și simplu sunt super pasivă atunci când le citesc. Poate o să mă atragă pe viitor și o să încerc și cărticica asta. :D Mă bucur totuși că ție ți-a plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu le am cu poeziile, dar chiar ai putea să citești volumul acesta, sigur iti va plăcea! Eu pot spune că urăsc poezia, dar acest volum l am adorat.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dacă vrei să mă întrebi ceva, ai vreo recomandare de carte pentru mine ori vrei să-ţi exprimi opinia faţă de un lucru, te rog să o scri mai jos: