Blestemul Zorilor, Neamul Corbilor volumul 2 de Lavinia Călina | Recenzie


 Descriere

Despărțite de încrâncenata luptă a magiei, luptă la care nu și-au dorit să ia parte, reîntâlnirea dintre Nicol și Roxana nu este cea așteptată. Ambele tinere fete intră în mrejele fără scăpare ale propriilor Neamuri, adâncindu-se treptat în fapte care le determină, aparent, să își piardă identitatea. Iar viziunea cea mai întunecată, acea viziune o morții și a crimei de neînchipuit, pare să prindă contur din ce în ce mai puternic. Un contur negru… al destinului neînduplecat.
Magie și acțiune, răsturnări de situație, intrigi țesute de veacuri, iubiri blestemate; un creuzet al coșmarurilor devenite realitate, în care moartea pândește din colțul oricărei străzi, în ochii oricărui trecător și chiar din adâncul propriului suflet. Lupta abia a început, iar Neamul Corbilor este mai decis ca niciodată să fie cel care va câștiga supremația asupra întregii lumi.

Recenzie:

De ce? De ce s-a terminat? Nu pot să cred. Mai vreau. Mi-aş dori ca Lavinia să scrie ceva de 1000 de pagini, probabil nici atunci nu mă voi sătura. Citind acest roman, mi-a demonstrat încă o dată ce poate. Mi-a demonstrat că e mult mai bună decât orice american amărât, mi-a demonstrat că nu pot trăi fără cărțile acestea! 

E oarecum clișeic ceea ce zic, toți avem câte o carte preferată sau un autor preferat, spunând "nu pot trăi fără să îl/o citesc". Baliverne, știu! Dar eu pur și simplu nu mă mai satur de realitatea și naturalețea cărților ei.

Fără sentimentalisme, fără dragoste, doar sex, acool, tutun și cafea! ceea ce face ca toate cărțile Laviniei să aibă un plus de originalitate și stil. Pe lângă faptul că vrăjile sunt bine gândite - îmi plac cuvintele pe care le-a folosit la ritualurile făcute de Nicol. 

Apropo, fata aceasta e prea mișto, prea badass. Deși ea vrea să pară neînfricată și puternică, nu e așa. Îi e teamă de moarte, îi e teamă să nu i se întâmple ceva lui Ovidiu, îi e teamă de Întuneric. Copilul, Roxana, oamenii care țin la ea o fac să fie puternică, să poată lupta.

Romanul este simbolul bătăliei dintre bine și rău, dintre lumină și întuneric, dintre curaj și lașitate și dintre prietenie și dragoste.

Bestemul Zorilor este continuarea povestei din Copiii Întunericului, este continuarea motto-ului "Tu cât te poți ascunde de magie?", este continuarea Neamurilor, continuarea lumii vrăjitorilor. Mai palpitantă,  mai bună, mai sincera. 

Romanul îl poți cumpăra de aici. Mulțumesc Lavinia Călina că exiști!

Comentarii