Antidotul de Cristina Boncea | Recenzie

antidotul



Descriere:


Moartea tragică a surorii sale i-a schimbat complet viața Hyenei. Ajunsă în pragul maturității, tânăra fată este nevoită să își reconsidere toate principiile care au ghidat-o până atunci, aflată fiind în mijlocul fragmentatei familii Sugar.
La împlinirea a 18 ani, petrecerile nebune, experiențele sexuale libertine și trăirile intense și aproape de limită sunt parte din cotidian. Însă a venit momentul de a învăța să facă diferența între adevăratele prietenii și simplul joc al celor care nu merită. Astfel, boala Octopussy se dovedește a fi doar un pas peste care trebuie să treacă pentru a-și regăsi adevărata sa identitate

Părerea mea:

După sfârșitul celui de al doilea volum Becks merge la școală, am vrut din ce în ce mai mult să văd ce se va întâmpla cu Hyena, cu familia Sugar, cu boala Octopussy.

Hyena este un personaj complex. Este tulburată de Dragoș, pentru care simte ceva, dar este vărul ei, iar Alek și David contribuie și ei la dezechilibrarea ei.. Mi-a plăcut de ea, am văzut o evoluție de la prima carte la ultima.

În ceea ce privește stilul Cristinei, evident că a evoluat. Este pur și simplu perfect pentru mine, nu cu foarte multe detalii, deși nu m-ar fi deranjat dacă era mai detaliată la pasajele descriptive.

Cristina a scris romanele într-o lume adolescentină, unde predomină băutura, nopțile pierdute și sexul hetero, bi și homo. Ultima parte din seria Octopussy este și cea mai matură, deoarece a trecut 2 ani de la scrierea primului volum. Finalul a fost ceva neașteptat de prost, voiam ceva mai bun, ceva mai „ucigător”,dar nu m-a oprit să-i dau punctaj maxim.

Îmi e greu din nou să mă exprim, spunând niște lucruri raționale despre romanul acesta pentru că pur și simplu, nu pot. Nu pot spune că nu mi-a plăcut, dar nu am argumente solide să arăt că mi-a fost pe plac. Este un mister pe care poate nici eu nu-l voi desluși niciodată.

Notă: Maximă, 5 steluțe.




Comentarii